Sesat di negara sendiri...

Hai....!!!!
Lame gile dah aku xbukak blog kesayangan aku nih......
Hahaha.....

MALUNYEEEEEE.....!!!!!!!!
Aku sebagai ninja terulung bley sesat plak bile masok KL......
Siot ah.......
Google map ni xlengkap...
Banyak sngat jalan baru yang die x update....
Naseb baek lah ilmu keninjaan aku telah menyelamatkan aku banyak kali....
Haih......

Anyway....
Skarang ni aku ngah study kat Aviation Training Centre (APR) kat subang jaya......dkat je dgan subang airport.....
Blaja pasal aircraft mechanical....

Bulan 6 ni ade interview daripada Malaysia Airline Academy.....
Aku plak nak apply Aircraft engineering ngan diowang...
Bile aku tamat blaja kat APR nnti ade exam....
70% markah baru kire lulos dan dapat sijel....
bawah 70% habok pon xdapat.......
Susah sial.....
Aku kene berusehe bersungguh-sungguh.....
Blaja pasal enjin ngan mechanism kapal terbang ni bkannye senang dan bkannye bley maen2...
kalau aku maen2 time blaja....esok bile dah jadik aircraft engineer,aku pon inspect kapal terbang ,maen2.... pastu kapal terbang terhempas, beratus ratus orang mati..... camne aku nak jawab....

Sbab tu lah aku kene serious gile2 time blaja ni....
Thanks kat Shapik pasal encourage aku....
Cis, nanti aku buang racun tikos kat kolam ikan ko.....hahaha....

Sore ja......

Ore wa Ganbarimasu...!!!

No comments: