Panorama kat bilik sewa







Aku kursus kat APR selame lebih kurang 2bulan lebih...
Oleh yang demikian aku pon sewalah bilik kat Subang Jaya.....
Gile babeng....!!
Sewa RM450 sebulan jek....
Tapi rase macam dok kat hotel....
Bilek die beso macam master bedroom pastu siap ade tandas lagi.......
Tandas first class tu...
Bersih dan besar.....
Aku puas hati gile dudok kat sini...
Sbelom ni aku sewa bilek kat Mentari Court Apartment dengan harga RM350 sebulan....
Tapi.....
Astaga......
Dah lah bilik kecik....
bilik air pon kene kongsi.....Kecik plak tu bilek air die...tapi sewa mahal....Kimak btol.....
Pak gat kat situ lagi cam cibai....
Kete owang luar xbley parking dalam....
Tapi kalau aku parking luar kene saman pulak....
Cilakaknang btol...!
Haih....
Aku rase macam nak rempoh aje pos gat tu ngan lori 20 tayar..! Fedup aku....
Satu perkara je yg baik kat mentari court apartment tu....
Disebabkan aku sewa kat tingkat sbelas, so malam xde nyamuk lah...
hahah....
Tapi takot aku dudok situ...
Kes gaduh, kes bunoh orang, dan kes bunoh diri terlalu tinggi kat situ....
Dah lah kat tempat tu bnyak nigga....
Kebetolan pulak......
Owner bilek yang aku sewa kat situ rupe rupenye tukang urut....!
Adoi......
Mampos aku kalau cam ni......
Keselamatan aku dah terancam ni....
Tu lah sebabnye aku carik bilek sewa lain....
Last2 jumpe la bilek skang ni....
Sungguh selesa dan indah...
Privacy aku pon rapi terjaga...
Hoho.....

No comments: