The Betrayal

Beberapa hari yang lalu, terdapat seorang insan ni yg once dulu sngt rapat ngan aku telah membuktikan kepada aku satu hakikat yang susah untuk aku terima. Dia telah mengkhianati aku dalam cara yg aku langsung xduga....hanya menanam tebu di pinggir bibir, tell me something readers, apa beza mungkir janji ngan tikam belakang? sama saje, kedua-duanya merupakan perbuatan khianat. Ini bukan soal percintaan, but friendship...jgn salah faham pulak. Pada hari aku tau hakikat sebenar tentang diri die, aku xboleh terima apa yg berlaku..dunia aku tibe2 gelap seketika..Bestfriend aku sendiri? What the hell is going on right now? aku betul2 celaru..tapi lama kelamaan aku mula sedar dan teringat akan pepatah "susu dibalas tuba". Aku menyalahkan diri aku sendiri kerana tidak menyedari hal begini memang berlaku di atas dunia...but now i have experienced it myself. I wont make the same mistake twice! Bagi aku jika seorang lelaki x pegang janji, he is not a man! He is no better than a coward, sissy, pussy person! Prinsip aku senang....What goes around, comes around. Hari ini die buat pada aku, sooner or later, someone else akan buat benda yang sama pada die. Aku bukannye jenis dendam, bg aku...yg dah berlalu tu biarlah. I have my own life to take care of...kalau betul die sahabat, die xkan buat macam ni.

No comments: